MRL

Fartfylld träning för mage, rumpa och lår blandat med konditionsträning på stepbräda.

MRL är passet för dig som vill stärka din kropp – både styrka och kondition. Uppvärmning och konditionsdelarna består av enklare stegkombinationer på en stepupbräda. Grundstegen är hämtade från aerobic och stepup vilket gör att du snabbt lär dig och känner igen grunderna. Fokus ligger på att få upp pulsen och på så sätt få en bra konditionsträning.

Konditionsblocken varvas med styrka för mage, rumpa och lår. Ibland använder vi redskap som tex. hantlar och gummiband och ibland bara kroppsvikt.

Passet avslutas alltid med nedvarvning/stretch.

Till bokningen

Fördelar

  • Styrka för mage, rumpa, lår
  • Bättre kondition
  • Bättre koordination

Hur ofta ska jag gå på passet?

1-3 gånger/vecka. Kombinera gärna med andra typer av pass

Passar MRL mig?

Passet går att anpassa efter egen förmåga, tex. genom vikt på hantlarna och passar därför nybörjare. Konditionsdelarna är koreograferade, men även om de är lätta kan det vara bra att ha lite koordinationsförmåga.

Boka MRL

Ale / Kungälv / Lilla Edet

Göteborg

Skaraborg

Skåne

Stenungsund / Tjörn / Orust

Trestad

Värmland

Personlig träning

Maximera dina resultat med en personlig tränare! Våra PT motiverar dig till en roligare och effektivare träning.

Personlig träning »

Bli medlem

Vad har du för mål? Med en mängd olika medlemskap hittar du enkelt rätt träningskort för dina behov och önskemål.

Våra medlemskap »
STC Magazine STC Magazine
Sidan laddar